Les setmanes del 2 al 7 d’abril i del 21 al 26 de maig, un grup de 10 i 8 alumnes de 4t d’ESO i acompanyats per professores varen anar a la ciutat de Zeist (Utrecht, Països Baixos) i a Livingston (Escòcia, Regne Unit) a participar en una trobada d’intercanvi del projecte Erasmus+ en la qual van assistir també estudiants de les altres escoles que formen part del projecte.

En aquesta ocasió, els alumnes varen compartir vivències i activitats entorn del tema del projecte “The Voice of Young Europe”, com per exemple, un taller tipus Role-Play sobre com a la Unió Europea es debaten els temes d’interès comú.

Ambdues estades van estar molt ben organitzades i tal i com varen expressar els alumnes que hi van anar, ha estat unes de les millor experiències que han viscut mai!

FOTOS EDIMBURG

TROBADES DEL PROJECTE ERASMUS+ ALS PAÏSOS BAIXOS I REGNE UNIT