Del 22 al 27 d’octubre, un grup d’alumnes de 4t d’ESO hem viatjat a Todi, Itàlia per participar en una trobada d’escoles del projecte Erasmus+ “The voice if young Europe”. Aquestes són les impressions d’alguns dels alumnes que hi han participat:

Aquest projecte ‘Erasmus + ens ha donat l’oportunitat de viatjar i de viure una experiència inoblidable. Ens ha servit per aprendre a adaptar-nos en situacions noves. Hem practicat altres llengües i hem fet diferents assignatures en altres idiomes. I també, molt important, hem conegut  gent nova i hem fet nous amics.

(Pilar Fernández i Núria Garcia)

Ens ha encantat viure aquesta experiència tan emocionant, ens ha passat el temps volant! Hem pogut fer nous amics, conèixer noves maneres de viure, menjars, tradicions i llengües. Hem vist com és Itàlia i hem pogut visitar ciutats encantadores com Orvieto, Civita di Bagnoregio i Assisi d’aquest magnífic país. A més a més, no només hem après coses d’Itàlia, també dels companys que van venir d’altres països com Holanda, Escòcia i Romania. Definitivament, a tots nosaltres ens agradaria repetir aquesta experiència tan enriquidora i tornar-los a veure ben aviat.

(Àlex Mata i David Rodríguez)

TROBADA ERASMUS+ A TODI, ITÀLIA