Un cop més, sempre preocupada per potenciar l’aprenentatge de les llengües estrangeres, i a partir de l’experiència positiva de cursos passats, aquest antes l’escola va oferir la possibilitat de realitzar el treball de síntesi d’ESO a Bristol i a Exeter, dues localitats del sud-oest d’Anglaterra.

Del 6 al 12 d’abril, la mateixa setmana que es realitzava el crèdit de síntesi a casa nostra, un grup d’alumnes de 1r, 2n i 3r d’ESO, acompanyats per professorat de l’escola, van gaudir de l’oportunitat de viure amb una família anglesa i assistir a classes i visites programades.

Els objectius que es proposaven, com ara conèixer i valorar altres cultures i millorar les habilitats socials a l’hora de resoldre situacions de la vida quotidiana, es van aconseguir plenament.

L’alumnat va viure l’experiència molt positivament i amb ganes de tornar el proper any.

Treball de Síntesi a Anglaterra