L’experiència d’anar al concurs Picalletres televisiu trobem que és molt positiva per posar a prova el que tu saps d’ortografia catalana, de barbarismes, i la teva capacitat de no embarbussar-te.

Per elegir els concursants vam fer unes proves per veure el nostre nivell, els alumnes vam tenir unes puntuacions i aquells que vam aconseguir les més altes, vam competir per elegir qui aniria. Els que vam ser escollits vam anar al concurs de televisió del Picalletres, per competir contra altres escoles. Els primers resultats van ser una victòria per part de l’escola el Cim de Terrassa, que per tant va passar a la semifinal ,però que vam perdre per poca diferència amb l’altra escola.

Tot i això, trobem que el Picalletres és una molt bona experiència, divertida i entretinguda i com vam aprendre.

Alumnat de 3r ESO

Sortida al concurs televisiu del Picalletres