L’alumnat de 1r d’ESO ha participat en un projecte d’intervenció de l’escola en el barri en col·laboració amb l’artista terrassenca Anna Taratiel. Aquest projecte que porta per títol “Art és part” tenia com a objectiu general fomentar el valor de pertinença al barri tot contribuint en la millora de la plaça. A més a més, s’ha potenciat el treball cooperatiu de manera que un total de 60 alumnes han treballat conjuntament acordant formes, colors i estratègies de treball.

L’impacte del mural en la comunitat veïnal ha estat immediat ja que durant el procés molts veïns s’interessaven pel que estaven fent primer amb certa desconfiança i al final, amb molta acceptació.

L’escola promou molt les arts com a mitjà d’integració social, participació i ciutadania ja que en el taller previ a la intervenció purament artística es va parlar molt dels temes que envolten l’art urbà com són el vandalisme, la legalitat, la conscienciació social, entre altres.

Considerem que aquest projecte ha estat molt beneficiós no només per a l’alumnat sinó també per a la ciutat en general.

Projecte d’intervenció de l’escola en el barri, amb l’artista terrassenca Anna Taratiel.1r d’ESO.