El Consell Audiovisual de Catalunya ha premiat l’Escola el Cim amb un segon premi en la categoria de professors pel treball realitzat en el vídeo “Black raimbow”, que tracta el tema de l’assetjament escolar. Aquest reconeixement recau, bàsicament, en la professora Marta Begué, però és també un premi a l’alumnat de l’activitat extraescolar de Curmetratge que l’ha pensat, escrit i realitzat.

Amb anterioritat, Black raimbow també ha estat exhibit en els centres educatius que ho han demanat a través del col·lectiu d’advocats per als Drets Humans. En aquestes ocasions, un grup d’alumnes ha acompanyat la professora per explicar d’igual a igual a l’alumnat d’altres centres educatius la resposta artística que han volgut donat a l’assetjament escolar i els beneficis en la convivència que iniciatives com aquestes poden aconseguir.

PREMI DEL CAC A L’ESCOLA