Aquesta setmana cinc alumnes de quart d’ESO hem participat en un concurs d’oratòria i eloqüència anomenat Lliga Debat. En aquesta lliga es va debatre el tema escollit per l’organització Xarxa Vives : Calen fronteres entre països?.

El primer debat es va realitzar el dilluns dia 25 de febrer i van competir contra CIC Batxillerats i tot i haver obtingut una puntuació de 4,09 sobre 5, vam perdre. En el segon debat, el dimecres 27, vam guanyar contra l’escola Tretzevents Waldorf-Steiner. El dijous 28 es va fer la final, on va guanyar l’institut Can Roca.

A les alumnes que vam participar-hi, ens va semblar molt interessant i apassionant poder participar d’aquesta gran oportunitat. Una experiència molt enriquidora que recomanen a tothom.

Endavant ! Siguem crítics i uns bons oradors!

Laia, Estel, Mar, Núria i Mònica, alumnes que hem participat a la LLIGA DEBAT

Lliga Debat. 4t d’ESO