Les alumnes Alba Gallèn, Paula Roger i Anna Valdivia varen participar en els actes de commemoració del Dia d’Europa de l’Ajuntament de Terrassa el dilluns passat dia 8 de maig a l’Auditori Municipal.

Les alumnes de 4t d’ESO varen parlar d’allò que representa Europa per a elles, i ho varen fer no només en nom seu sinó que varen exposar un manifest redactat a partir d’un recull de totes les opinions dels seus companys i companyes de curs. Aquesta feina, la varen poder realitzar en el marc de les activitats del projecte Erasmus+ en el qual estan participant al llarg de tot el curs i del qual se senten molt satisfets.

Vídeo de l’acte

Dia d'Europa (1)Dia d'Europa (2)Dia d'Europa (3)Dia d'Europa (4)Dia d'Europa (5)Dia d'Europa (6)Dia d'Europa (7)Dia d'Europa (8)

L’AJUNTAMENT DE TERRASSA COMMEMORA EL DIA D’EUROPA AMB LA COL•LABORACIÓ D’ALUMNES DEL CIM I DEL CONSERVATORI