L’alumnat de 3r d’ESO va realitzar un intercanvi lingüístic amb una escola polonesa de Varsòvia, concretament el Gimnazjum Nr. 164.

No és la primera vegada que coincidim amb aquest institut ja que els coneixem des de fa uns quants anys degut al fet d’haver compartit dos projectes europeus Comenius. L’experiència va ser tan bona que una vegada més hem volgut compartir la possibilitat de treballar plegats. Un grup d’alumnes i professores ens van visitar el passat mes de desembre amb la intenció de conèixer la nostra cultura i costums, participant d’una setmana d’activitats preparades expressament per a aquesta trobada. Els alumnes de la nostra escola varen acollir els seus companys polonesos i l’experiència va ser molt enriquidora per a tots plegats.

Intercanvi lingüístic amb Polònia