Dijous 11 de maig un grup d’alumnes de 3r va representar l’obra de teatre en anglès Five short stories al teatre de la Santa Creu. Aquesta obra constava, com el títol diu, de cinc històries breus en clau d’humor al voltant de fets quotidians i va estar dirigida pel professor d’anglès Jose Romero
.
L’alumnat que la protagonitzava l’havia estat preparant i assajant des de principi de curs i finalment va poder mostrar-la als companys. Es va representar tres vegades, una pels pares i familiars i les altres dues, per tot l’alumnat de secundària. Val a dir que l’esforç va tenir recompensa ja que ho van fer molt bé.
Cal destacar, sobre tot, l’aprenentatge que han fet de moltes estructures gramaticals de la llengua anglesa, així com de vocabulari.
Una de les cosesque més va cridar l’atenció va ser la bona dicció que van demostrar, així com la capacitat d’improvisar davant d’una situació inesperada. És per tot això que els volem felicitar i donar les gràcies per la seva implicació i responsabilitat.

Five short stories