El passat dimarts vam celebrar com ja és tradicional la nostra festa de Sant Jordi. La pluja ens va fer canviar els plans inicials però no va aigualir una celebració que tots esperem il·lusionats cada primavera.

Ja portàvem força setmanes preparant la festa i l’alumnat havia redactat a classe contes, poemes i dites per conmemorar un dia tan especial. Vam assistir a la representació de la llegenda de Sant Jordi, la princesa i el drac amb unes titelles precioses que els nens i nenes de primària van fer moure amb gran habilitat. Després es van repartir els esperats premis del certamen literari que enguany portava per títol, Sant Jordi, i per què no Santa Jordina?

L’acte va ser presentat per alumnes de 3r d’ESO i a banda de donar a conèixer els premiats també van llegir la carta que l’AMPA havia adreçat a tot l’alumnat, encorajant-nos a tots plegats a fer de la lectura, un hàbit diari que ens farà crèixer com a persones.

Tot plegat, una jornada inoblidable que no hauria estat possible sense la il·lusió de tot l’alumnat, mestres, professors i pares i mares.  A tots ells, moltes gràcies per haver-nos fet gaudir d’una vetllada fantàstica.

RECULL DE TEXTOS GUANYADORS

Festa de Sant Jordi