Consulteu les activitats:

INFANTIL
PRIMÀRIA
SECUNDÀRIA

Per tal de poder confeccionar els grups, és important fer la inscripció al més aviat possible. Per això, si es fa la inscripció abans del dia 8 de setembre només haureu de pagar la meitat de la matrícula. Podeu fer la inscripció a la botiga online de l’escola o bé a secretaria, de 8 a 18 h. Aquest descompte no es podrà fer en les activitats de natació, anglès i coral.

Les activitats s’iniciaran a partir del dia 12 de setembre.

La inscripció de l’alumnat és per a tot el curs escolar. En cas de baixa voluntària, no es retornarà l’import abonat.

L’escola es reserva el dret d’anul·lar alguna activitat si no s’arriba al nombre mínim d’inscrits. També hi ha un màxim d’alumnes per activitat.

En cas que es faci una inscripció quan l’activitat ja hagi començat, s’haurà d’abonar la matrícula juntament amb la mensualitat.

Agrupem les activitats en diferents escoles:

Escola d’esport: iniciació esportiva, iniciació a la gimnàstica esportiva, iniciació al judo, hoquei i natació a infantil; futbolsala, gimnàstica esportiva, hoquei, judo, multiesport i iniciació al bàsquet, a primària; futbol sala i gimnàstica esportiva, a secundària.

Escola d’art: iniciació a la dansa, a infantil; coral, dansa jazz i teatre, a primària; coral, curtmetratge i dansa jazz, a secundària.

Escola d’idiomes: Early learners, Junior base, Starters, Movers, Flyers i Objectiu KET a primària; Objectiu KET, Objectiu PET, B1 PLUS i Skills For First Certificate a secundària.

Les activitats es fan en un primer torn de les 17 h fins les 18 h 10′ i en un segon torn de les 18 h 10′ a les 19 h 10′.
 Els alumnes que fan l’activitat de les 18 h 10′ a les 19 h 10′ poden quedar-se a l’escola, a l’aula de deures i esbarjo, si fan una petició prèvia.