Consulteu les activitats:

INFANTIL
PRIMÀRIA
SECUNDÀRIAExtraescolars

Oferim una sèrie d’activitats extraescolars lúdiques i enriquidores en les quals tenim cura de promoure els valors que són inherents al desenvolupament de l’alumnat.

Agrupem les activitats en diferents escoles:

Escola d’esport: iniciació esportiva, iniciació a la gimnàstica esportiva, iniciació al judo, hoquei i natació a infantil; bàsquet, gimnàstica esportiva, hoquei, judo, multiesport i iniciació al bàsquet, a primària; bàsquet, futbol sala i gimnàstica esportiva, a secundària.

Escola d’art: iniciació a la dansa, a infantil; coral, dansa jazz, guitarra, petit xef i teatre, a primària; coral, curs de relats, curtmetratge, guitarra i dansa jazz, a secundària.

Escola d’idiomes: Early learners, Junior base, Starters, Movers, Flyers i Objectiu KET a primària; Objectiu KET, Objectiu PET, B1 PLUS i Skills For First Certificate a secundària.

Les activitats es fan en un primer torn de les 17 h fins les 18 h 10′ i en un segon torn de les 18 h 10′ a les 19 h 10′.
 Els alumnes que fan l’activitat de les 18 h 10′ a les 19 h 10′ poden quedar-se a l’escola, a l’aula de deures i esbarjo, si fan una petició prèvia.