El passat dimarts 13 de novembre, l’alumnat de 3r de la ESO va realitzar una sortida d’aprenentatge a la Colònia Vidal. Allà ens van fer una visita on ens van informar de la revolució industrial de Catalunya i de la vida a una colònia.

Després de visitar llocs com un petit pis de treballador o la fàbrica tèxtil, vam dirigir-nos amb autocar cap a la planta de tractament de residus de piles i làmpades situada al municipi de Pont de Vilomara i Rocafort. Un cop allà, vam veure les instal·lacions de reciclatge alhora que ens explicaven la importància de reciclar aquests objectes.

Tot seguit, ens vam desplaçar cap al Parc de l’Agulla, als afores de la ciutat de Manresa. Vam dinar a la vora d’un bonic llac i posteriorment, vam fer una passejada mentre gaudíem junts del meravellós dia que feia.

Alumnat de 3r d’ESO

EXCURSIÓ A LA COLÒNIA VIDAL, L’UTE VILOMARA I EL PARC DE L’AGULLA DE MANRESA.