El passat dia 26 de febrer el grup d’alumnes de 4t d’ESO que imparteixen la matèria de matemàtiques aplicades va fer una visita guiada a la Borsa de Barcelona per tal de conèixer-ne les instal·lacions i el funcionament. Allà van poder atendre les explicacions sobre les empreses que hi cotitzen, el per què de les variacions en el preu de les seves accions i com es gestiona la compravenda de títols. Aquesta visita està en relació amb els continguts de la matèria pel que fa als temes  d’economia i empresa. La visita també els ajudarà a afinar les inversions fictícies que aquests alumnes han fet dins del marc d’un joc de borsa que estan portant a terme a l’assignatura i que es desenvolupa entre el gener i el juny.

Visita a la Borsa de Barcelona