El passat dilluns 23 d’abril, l’escola va celebrar la tradicional Diada de Sant Jordi amb un nou format, aquest any hem decidit dedicar tota la jornada a realitzar diverses activitats a l’escola realitzant diferents versions de la llegenda i de contes tradicionals, treballant valors com l’empatia, la cooperació i la tolerància, tot emmarcant-ho amb el projecte d’escola: M’agrada escoltar.

A la llar, els més menuts han treballat de valent, després de rebre als personatges de la llegenda, l’han versionada, han cantat les cançons de Sant Jordi, han fet roses i un espectacular drac.

L’alumnat d’infantil acompanyat dels personatges de la llegenda van anar a la Masia Freixa on van poder conèixer una altra versió de la historia, amb un final més vegetarià!

A primària l’alumnat ha participat d’una jornada d’intercanvi d’històries entre diferents cursos; des de l’ESO fins a cicle inicial, ens hem explicat els nostres poemes i narracions. Quines històries més esbojarrades, com hem gaudit dels relats dels nostres companys !

Des de secundària, en parelles, també han versionat amb l”alumnat de 1r 2n i 3r la llegenda. A més, l’alumnat de 1r ha redactat un conte de ciència i els de 4t, un conte històric emmarcat al segle XX.

A mig matí ha tingut lloc l’acte de lliurament de premis en diferents categories: primària, secundària i pares i mares….tot amenitzat per la ballada del nostre Pep Panxut i la seva colla.

I per concloure la diada uns alumnes de 4t d’ESO juntament amb uns petitons d’Infantil han representat la llegenda de Sant Jordi davant la comunitat educativa.

Quin plaer poder gaudir de tantes històries i tants punts de vista. Hem descobert que hi poden haver tantes mirades diferents com persones que miren.

Tots ens podem sentir guanyadors i guanyadores!

FOTOS ESO

FOTOS PRIMÀRIA