El Cant Coral és un excel·lent mitjà d’expressió musical col·lectiva. Esdevé la base fonamental per a la pràctica musical a l’escola i té un paper molt important en la formació personal i social de l’alumnat.

A la nostra escola som coneixedors de la importància de l’expressió musical en el creixement de l’alumne i per això oferim, en el marc del Departament de Música, a tots els nivells educatius la posibilitat que l’alumnat canti en diferents agrupacions vocals.

Els moments on els pares i mares, familiars, amics, companys i altres professors i mestres poden gaudir del treball que hem fet durant el curs són els concerts que oferim per Nadal i per Sant Jordi, així com la celebració de Santa Cecília i la participació en concursos fora de l’escola.

Corals

INFANTIL