El passat dissabte 14 d’abril, va tenir lloc a Pineda de Mar la segona fase del concurs Fem matemàtiques i +Mates. Un total de catorze alumnes de la nostra escola havien estat seleccionats per prendre-hi part deprés de passar la primera fase, que es fa a l’escola. La trobada va consistir en la resolució d’una prova individual i una de grup, i en el cas de l’alumnat de 5è només una prova de grup.

El resultat final no podia ser més satisfactori: el Martí Ros (6è EP), la Carlota Muñiz (1r ESO) i la Berta Barcelona (2n ESO) van aconseguir classificar-se entre els sis millors participants de cada categoria i passar així a la final de Catalunya, que tindrà lloc el proper 15 de maig a Lleida.

Per altra banda, el Biel Arenas (5è EP) juntament amb el seu grup va aconseguir guanyar la prova de grups dins de la final del +Mates.

A tots ells, moltes felicitats per la feina feta!

Concurs “Fem matemàtiques i +Mates”