Com cada any, l’escola ha participat al concurs de fotografia matemàtica. Aquest any era la 18a edició i els alumnes de 6è ens hem estrenat en la participació. La primera fase del concurs es fa a l’escola i les fotos dels guanyadors s’envien a la següent fase, on participen alumnes de tota Catalunya ( fins i tot de les illes i el sud de França).

Jo vaig tenir la sort que vaig guanyar la fase que es fa a l’escola i fa pocs dies vam rebre la comunicació que la meva fotografia era finalista. Quins nervis!

El dia 30 de maig vaig anar al Cosmo Caixa per recollir el premi i vaig gaudir d’un espectacle matemàtic molt divertit. Hi havia primers, segons, tercers premis i accèssits, que és el reconeixement que va rebre la meva fotografia. A sisè, van quedar classificades fotos molt originals. Vaig aprendre moltes coses i em va agradar molt.

A la meva fotografia, hi havia una petita errada, però amb una vareta màgica i una paraula molt especial, “fotomàtiques”, la van arreglar.

Al final de l’acte es va fer una votació de tot el públic, triant la fotografia més original. Va guanyar una foto que es deia “La xuleta infinita”, era molt divertida!

Em van regalar llibres, una calculadora i el calendari de les fotografies, i també un diploma.

FullSizeRenderIMG_2613IMG_2620 (1)IMG_2629IMG_3739

Va ser una experiència inoblidable i molt enriquidora!

Carlota Muñiz
6è de primària