Un curs més, l’alumnat de 3r d’ESO ha participat en el concurs de creació literària FICCIONS en el qual  els alumnes han redactat en grups de dos o tres una història fictícia a partir d’un text original d’una obra literària de la literatura contemporània.

Els resultats han estat molt originals i creatius i un dels grups ha arribat a la final de Catalunya, acte que es va celebrar ahir 23 de maig a la Pedrera de Barcelona on, les institucions i el departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya que hi són al darrera com a entitats organitzadores, hi van ser presents.

Va ser un acte molt emotiu on el gran escriptor Jordi Sierra i Fabra va acompanyar tot el públic amb un discurs humorístic, però al mateix temps motivador i engrescador per què el planter de la nova literatura creixi i esdevingui  un referent.

Felicitats a tots els participants i sobretot a les tres noies guanyadores:  la Laura, la Sara i l’Estel que amb el seu text ens han fet gaudir de valent.

Us adjuntem el ficcions per aquestes novelles escriptores de l’escola.

IMG_20180523_181703IMG_20180523_184524IMG_20180523_184621

Concurs de creació literària FICCIONS