Aquest any, el Banc de Sang l’hem organitzat els alumnes de 3r de l’ESO i s’ha basat en aquest eslògan: Una gota, una vida que no s’esgota.

La donació de sang va començar a les tres de la tarda; allà estaven preparats els metges i les infermeres per atendre a tothom que volia donar sang per ajudar a qui en necessita.

Quan les persones acabaven de donar sang se’ls oferia menjar i beguda, i un petit obsequi fet a mà per nosaltres: un imant amb forma d’una gota de sang.

Hi van haver 67 donacions en total; es va superar el nombre de donacions respecte a l’any passat.

Els alumnes ho hem estat treballant des de moltes de les assignatures unes setmanes abans. I uns dies abans de la donació, els alumnes hem repartit informació mitjançant uns cartells per alguns comerços de la zona i per tríptics.

Abans de cada donació els alumnes els fèiem una enquesta anònima, als donants per poder realitzar un treball relacionat amb la matèria de matemàtiques.

Gràcies a tothom per la vostra col·laboració

Alumnat de 3r ESO

Una gota, una vida que no s’esgota.