Dins del marc dels projectes d’APS de l’escola, els alumnes de 4t d’ESO van assistir el dimecres 22 de març a una xerrada sobre la paràlisi cerebral i la tasca que l’entitat PRODIS porta a terme. Va ser feta per dues professionals d’aquesta entitat, una  fisioterapeuta i una logopeda.

Els nostres alumnes van poder conèixer una realitat que no sempre tenen propera ,però que hi és a la nostra societat i, de ben segur, que això va ser motiu de reflexió per a ells.

Posteriorment, van anar a les instal·lacions que aquesta entitat té per realitzar una tasca col·laborativa amb persones afectades per aquesta malaltia.

Cal destacar que van demostrar tenir una gran empatia i la seva actitud va ser solidària i molt afectuosa. Us oferim unes imatges que pensem que ho il·lustren a la perfecció.

APS 4t ESO ACTIVITAT AMB PRODIS – secundària