El dimarts 13 i dijous 15 de desembre, els alumnes de 2n d’ESO van anar a les instal·lacions que té habilitades enguany la Creu Roja de Terrassa a fer el lliurament de totes les joguines que s’havien recollit durant la Campanya de Recollida de Joguines Noves que ells mateixos van organitzar a l’escola.

Va ser un moment de gran il·lusió i alegria en comprovar la quantitat de regals que les famílies de la nostra escola havien portat. Un cop allà, l’alumnat va tenir l’oportunitat de participar en l’elaboració dels lots que es preparen i que reben una gran quantitat d’infants durant les festes nadalenques.

També van poder comprovar, en primera persona, la solidaritat de les persones que fan donacions i dels voluntaris

, que de manera totalment altruista, dediquen el seu temps en benefici de la comunitat. Us assegurem que per als alumnes de 2n d’ESO va ser una experiència molt enriquidora. Aquí teniu algunes fotos que ho demostren.

Moltes gràcies de tot cor un any més a totes les famílies de la nostra escola per la seva extraordinària solidaritat col·laborant en aquesta campanya solidària.  Moltes gràcies famílies!!

APS 2n ESO. Lliurament de joguines